Modliwa św. Katarzyny - O miłość roztropną

O Duchu Święty, przyjdź do mojego serca. Boże żywy, mocą Twoją świętą pociągnij me serce ku Sobie. Racz mi udzielić roztropnej miłości i daru świętej bojaźni. Zachowaj mnie od wszelkiej złej myśli. Niech miłość Twoja będzie mi żarem i światłem, ażeby każdy ciężar stał mi się lekkim ciężarem. Święty mój Ojcze i słodki mój Panie, wspomóż mnie w każdej Twej służbie. Daj mi miłość Twoją! Amen.
 
Panie, spraw, abym… Potrafił się uśmiechać w monotonii codziennej pracy. Potrafił milczeć, gdy spostrzegam, że komuś coś się nie udało. – Chwalił brata, który uczynił coś dobrego. Uścisnął serdecznie dłoń bliźniemu, który jest smutny. Rozmawiał ze słodyczą z nieszczęśliwymi i niecierpliwymi. Obdarzał uczuciem brata, który cierpi. Naprawiał uczynione zło.

3 komentarze:

  1. bardzo piękna modlitwa-dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. O Duchu Świety przyjdź i obdarz mnie taką łaską proszę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Katarzyno w dniu Twego wspomnienia zechciej uprosić Pana Jezusa, aby wylał Ducha Św. dla umysłu mojego męża, aby mój mąż przejrzał na oczy i powrócił do domu, do rodziny, aby podjął decyzje zgodne z Wolą Bożą. Św. Katarzyno módl się w intencji mojego męża i naszego małżeństwa.

    OdpowiedzUsuń