Litania do św. Katarzyny Sieneńskiej

Kyrie, elejson. Chryste, elejson. Kyrie, elejson.
Chryste, usłysz nas. Chryste, wysłuchaj nas.
Ojcze z nieba Boże, zmiłuj się nad nami.
Synu Odkupicielu świata Boże,
Duchu Święty Boże,
Święta Trójco jedyny Boże,

Święta Maryjo - módl się za nami.
Święty Ojcze Dominiku,
Święta Katarzyno,
Lilio czystości,
Różo cierpliwości,

Przykładzie pokory i cichości,
Naczynie łaski Bożej,
Korono dziewic Chrystusowych,
Ozdobo Kościoła,
Najmilsza duchowa córko św. Ojca Dominika,

Naznaczona ranami Pana Jezusa,
Uwieńczona koroną Zbawiciela,
Rozmiłowana w ubóstwie Chrystusowym,
Troskliwa opiekunko ubogich,
Najczulsza Matko cierpiących,

Pocieszycielko grzeszników rozpaczających,
Służąca radą Namiestnikom Chrystusowym,
Pełna troski o Kościół święty,
Harfo Ducha Świętego,
Mistrzyni życia wewnętrznego,
Obdarzona charyzmatem słowa,

Zanurzona w kontemplacji Bożych tajemnic,
Otwarta na potrzeby świata,
Dźwigająca z Chrystusem krzyż za nie swoje winy,
Ogłoszona Doktorem Kościoła,
Nasza przemożna orędowniczko,
Matko Tercjarko i Siostro nasza,

Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata - przepuść nam, Panie!
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata - wysłuchaj nas, Panie!
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata - zmiłuj się nad nami!

Módl się za nami, święta Katarzyno,
Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

Módlmy się:

Wszechmogący Boże, święta Katarzyna rozważając Mękę Pańską i służąc Twojemu Kościołowi, płonęła miłością ku Tobie, spraw za jej wstawiennictwem, abyśmy się zjednoczyli z misterium Chrystusa i radowali się z objawienia Jego chwały. Przez naszego Pana. Amen.

11 komentarzy:

  1. O łaskę zdrowia dla Doroty i Danuty.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚW.Katarzyno uzdrów mnie z sm,Tobie Bóg nie odmówi bagaj o tę łaskę dla mnie,powierzam sie Twej opiece.Zofia

    OdpowiedzUsuń
  3. Św. Katarzyno, dziękując Ci za dotychczasową opieką, gorąco proszę o dalsze łaski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta Katarzyno ze Sieny błagam o zdrowie dla mojego syna Daniela

    OdpowiedzUsuń
  5. Św. Katarzyno miej mnie i moją rodzinę w swojej opiece. M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta Katarzyno imienniczką jestem Twoją proszę ,jeśli jest twoja wola daj siłę, wiarę głęboką,miłość do Syna Bożego i do świętych Kościoła jaką jesteś, uproś łaski dla naszej rodziny.Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o zdrowie i sily do dalszej pracy

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę poprowadź mnie do Jezusa. I wstaw się za moim bratem i siostrą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę poprowadź mnie do Jezusa. Twojej opiece polecam mojego brata i siostrę i wszystkich bliskich .

    OdpowiedzUsuń
  10. Św. Katarzyno proszę Cię o łaskę zjednywania sobie ludzi, o mądrość w relacji z pewnym człowiekiem, proszę o dar słowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sw. Katarzyno, proszę o zdrowie ciała, duszy i ducha dla mamy, siostry, szwagra i dla mnie, oraz o jak najlepsze zdanie matury dla Olka i Szymka.

    OdpowiedzUsuń