Modlitwa do św. Dominika i św. Katarzyny ze Sieny

Modlitwa do św. Dominika i św. Katarzyny ze Sieny, by za ich przyczyną uzyskać łaskę od Najświętszej Maryi Panny Różańcowej

Święty Dominiku, Kapłanie Najwyższego i chwalebny Patriarcho! Tyś był przyjacielem, ulubionym synem i powiernikiem chwalebnej Królowej Niebios! Tyś przez Różaniec Święty rozliczne czynił cuda! I Ty, Święta Katarzyno Sieneńska, najstarsza córo Zakonu Różańca Świętego, potężna pośredniczko u tronu Maryi i u Najświętszego Serca Jezusowego, które twoje serce ze swoim złączyło! O wy, ukochani święci! Wy znacie moją potrzebę i cierpienie moje. Zmiłujcie się nad nędznym stanem moim. W czasie życia Waszego tu na ziemi serca Wasze zajmowały się czule cierpieniami waszych bliźnich, a Wasze ręce nie ustawały nigdy w niesieniu im pomocy. Ponieważ w niebie Wasza potęga i miłość większe jeszcze się stały, aniżeli tu były na ziemi, więc błagajcie za mnie Matkę Różańca Świętego i Jej Boskiego Syna; wielka jest bowiem ufność moja, że za Waszą przyczyną otrzymam łaskę, którą tak wielce uzyskać pragnę. Amen.

5 komentarzy:

  1. Proszę o łaskę w wiadomej sprawie Św Katarzyno moja imienniczko pomóż i Ty Św Dominiku błagam o pomoc. Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Blagam p pomoc moi swieci w pragnacej mojej potrzebie blagam

    OdpowiedzUsuń
  3. Blagam o wstawiennictwo basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta Katarzyno, oręduj proszę u Boga, w tej tak ciężkiej sprawie. Niech Duch Parakleta, przyniesie Nam wszystkim, tak pokrzywdzonym oraz okaleczonym przez okrutne kłamstwa, Prawdę która wyzwala. A ta, przez swoją obecność zbudowała w Nas, życie nowe. Błagam Pana za Twoim wstawiennictwem. Katarzyna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Święci Katarzyno i Dominiku zawierzam Waszej modlitwie intencje nowenny różańcowej,prosząc też o uzdrowienie moich oczu i światłe oczy serca. Dziękuję, Katarzyna

    OdpowiedzUsuń